...................

Så Jävla åt helvetes arg, jävla skit dag skit humör, nu vill jag bara gräva ner mig djupt o fan inte vakna på timmar.............
Cp tjäring från försäkringskassan ingde, dom kan inte utreda mitt ärende för dom har INGET JÄVLA MODERSKAPSINTYG, denna gång kanske det är mitt fel för jag tror att jag skickade till sthlm men det skulle tydligen till göteborg inte fan vet jag. Men hon sa att då brukar dom ju skicka de vidare eller skana skiten i någon föbannad central. Men det är ju veckor sen nu så nu måste jag gå och be om nytt yterligare än Gång. För dom där kukaran som jobbar där inte kan hålla reda på nått eller göra nått rätt ORKAAAAAAAAAAAAAA!!!
Skiter snart helt i de där ska fan jobba samma dag som jag ska föda vafan.....

katten är helt störd :P äter upp mitt päron våran katt älskar frukt, då speciellt päron :D Helt galen! Haha .

Hungrig tror jag att jag börjar bli oxå, men ska äta när Robert kommer vi ska äta hemgjorda hamburgare o lite pommes. Mumms ! Sen bär det av till stefan i kväll :D
Ne nu ska jag sova en timma innan jag ska börja duscha och fixa mig och mat osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0