Hmm

verkar vara något skumt när jag ska skriva kommentar till folk, det kommer inte fram alla gånger men men så ni vet om ni inte fått någe svar tillbaka är det för att jag svarat men de verkar inte vilja komma fram haha, men men så kan det vara :P Det får ni ha överseende med . ! : ).

Har vart så fint väder i dag, har slöat hemma ganska länge sen traskade jag till josefin och fick mat, sen slagstaglass på de och sen hem till mig och robert där Jag Krille josefin och robert åt mat igen sen en äppelpaj på de oxå känner mig mer än uppsvälld , får inte plats någe mer i min mage nu oj oj :P Haha. !

Nu ska jag Robert o Katten o lilla sötnos i magen Mysa Här i soffan !
Hej hej !

Kommentarer
Postat av: jenny

Okey, Jag var inte heller alls nervös, tänkte bara att " På nått sätt kommer den lille ut" "Alla Andra klarar det " Var bara lite orolig dagen innan han skulle komma ut så jag inte kände några sparkar och så, men då åkte vi upp till förlossningen, allt var bra så det var mycket lugnare efter det, sen fick vi åka in på kvällen igen när han ville titta ut :) klart att det kommer gå bra för dig också :) Snart ligger du där med din lilla i famnen :D såg att ni beställt vagn,vad är det för nån då?:)

2009-04-06 @ 23:10:58
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: bella

vette tusan hur jag kom in på din blogg hehe men på nåt sätt så :) när ska du ha bebis? grattis förresten :)

2009-04-07 @ 21:10:56
URL: http://metrobloggen.se/maxmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0