Kväll..

här ligger man i soffan i sin ensmahet eller lillen i magen är ju med mig vart jag än går :P Heheh . Robert är hos Daniel tycker att han kan komma hem men det tycker nog inte han . Dumma han alltså ! :P Får väl se  när han har lust att komma hem till lilla mig .


En gammal bild  på mig och snutte plutten !

I morgon så ska jag fika med hanna på stan, ska bli så trevligt :) Är ju ledig från jobbet så skönt,
ska inte jobba fören på lördag två hela lediga dagar :) !

Nu kom Min snutte plutt hem så nu ska vi Mysa lite !


Kommentarer
Postat av: jenny

Ahh jo det är riktigt mysigt, men är också väldigt mysigt att ha en liten i magen, så njut på :) Jodå det är okej med mig, Men jag ska kämpa på mot bättringsvägen :) Kommer in i lite sånna här depp perioder ibland, nu var det ioförsig länge sen. som tur är har jag ju min underbara lilla prins och min kära sambo som gör en på bättre tankar. Ledig det låter härligt, fått veta nått om havande skap än då? Riktigt jävla kassa är dom, sega som tusan, de slarva bort mina papper och sådär. Man behöver verkligen den där lilla ledigheten innan :)

2009-04-22 @ 22:26:01
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0