Lördag.

Dagen började av trötthet sov två timmar i natt och jag steg upp för att åka till jobbet i morrse, Men upp kom jag och klarade av dagen på jobbet. Sedan hem och vila lite , Blev bara två timmar för att jag var hos sefan i går och jag orkade inte gå hem och jag hade ju trevligt oxå som vanligt så jag väntade på att Robert skulle ha tid att hämt mig o de hade han inte fören två tiden sen somnade man ju inte direkt när man kom hem, Men men nu är jag rätt så pigg.
 Kom hem för en lite stund sedan från kjulsta Jag, Josefin Krille och Robert var där och grillade mkt gott ! Tack för de ! :)

Hehe katten är så mysigt <3 Snuttar och håller på myser med mig som tusan , utan honom så skulle man känna sig mkt ensam han är lite speciell han. Han ligger alltid i min famn och gosar , han blir helt tokig när jag kommer hem  :) Sötnos <3
I går så var det Premiär fiske :D Jag och älskade begav oss ut i det fina vädret dock med ingen fiske lycka men det var mysigt, det var stekande sol och friska luften och bara han och jag :) Mysigt <3


Lite jobbigt måste jag säga att det börja bli att vara gravid , självklart är det mysigt att ha den lilla där och känna den. Men jag kan inte sitta ner längre gör direkt ont i magen under brösten och ner. det räcker med två minuter sittande sen smäller det på.  Samma sak när jag ligger på sidan så får jag ont i magen ? hmm skit jobbigt inte alls kul så man sover ju skit dåligt, vrider och vänder sig för en bra sov ställning. Sen så har jag fått helvetes ont i ryggen (nedre delen) kan ju knäcka koterna , fast nu på senaste så har ju hela rygen där nere låst sig, känns som om ryggen ska gå av, som omjag ska gå av på mitten. Är väl foglossning säker =( puuuuuh.. och det är inte lite ont utan det är fan Gråt ont. KUL nej jag har inte lust att sluta jobba så ska fan kämpa på oavsett . Ska till sjukgymnasten i alf och snacka lite om dem kan hjälpa mig med något. Dom kommer ju säga att jag ska sluta jobba men jag vägrar !

Försäkringskassan kan ju fara åt helvete oxå, hur länge ska man vänta på hp? vill ju gärna veta så att jag i alf kan ta ut föräldrapenning några veckor innan beräkand bebis. Fattar inte ens hur man ska göra med alla papper och alla ansökningr hit och dit . .. Ringde ju dit men dom är förstoppade i skallen hon sa då inget vettligt blev inte klokare på den saken. Men inväntar svar ett tag till sen så måste jag ringa igen. .
bara vänta och vänta.

Hoppas att det är något bra på tv nu :) , Ska sappa lite så får man väl se om lyckan slår in att det finns något att se på . :P







Kommentarer
Postat av: jenny

Haha Jo Precis, All tär bara bra , väldigt trött just nu bara, min lilla son här ville upp klockan 06.00 för att äta, bara för att han somnade lite tidigare igår antagligen, det jobbiga är bara att jag inte kunde somna om , men han sussar på där inne i sovrummet, huh..

2009-04-27 @ 08:25:05
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: jenny

Ahh skönt, Tycker du inte det börjar bli jobbigt att jobba ? Ja Underbart att vara hemma nu när det är så fint väder ju :)

2009-04-27 @ 17:13:12
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0