Fredag...

Kollade på bio i kväll . Haha kan inte skriva här vad den heter för jag kan inte stava till de :P Men den nya bil filmen ni vet man han snygga o brian oconor Hahha. Ja den var i alf bra :D se värd, rekomenderas ! Är jätte arg så de snart kommer tårar hur kan papperskorgen på datorn försvinna? Har letar o letat kastade massa bilder där nyss så den ska ju finnas liksom Men den är gömd eller nått ahh så irriterande men men ........
Jaha så ska man jobba i morgon oxå när ska man få sova? Haha , men man överlever :) ledig måndag tisdag som det ser ut nu i alf så man får väl se :) Pengar är ju aldrig fel så jobbar så mkt som det bara går. får sova i sommar i alf en stund innan lillen vill komma :P
När vi var på bio så ville lillen oxå tydligen vara med och titta haha den lilla bebisen sparkade hela tiden. Eller så ville han hon sova o de var massa dån o ljud från bion, annars är den ju van vid minsta volym man kan tänka sig hatar o kolla på tv hemma med hög volym och det är inte poppulärt här hemma kan jag lova Haha , Men bio är en annan sak då får de vara högt men inte hemma hos mig, så jag varnar er om ni ska se film hos mig så är de Åsa volym som gäller :P
 

Tdigare i dag så var Emma här efter hemkomst från jobbet, trevligt :) åt glass på balkongen och snackade en massa strunt. Så skönt väder i dag de Tycker vi om <3

Jaa ungifär så här ser man ut nu :)
nu vill vi bara att lilla bebis ska komma ut :)
Var hos barnmorskan i tisdags o allt såg så bra ut :D

Nee om man kanske skulle sova för att sedan stiga upp till jobbet !
Hare så bra !


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan !v Grattis till bebis :) Hur känns det att ha den lille krabaten i magen då?

2009-04-04 @ 11:20:53
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hejsan! tack så mkt! Jodå det känns helt underbart, Nu längtar man bra tills den kommer till oss :)

2009-04-04 @ 13:27:28
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: jenny

Åh va kul, När är det beräknat då? Ni har inte kollat om det är en pojke eler flicka ? =)

2009-04-05 @ 00:01:00
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja det känns som en evighet men ta vara på den tiden ändå :) När den lille tittat ut så går tiden allt för fort, Känns som om jag nyss fick mitt + på stickan men det är ju ett år sen nu..Okey, Jo men det är ju mycket roligare att få den stora överaskningen sen, Det är ju en stor del av graviditeten, att gå och undra vad det är för en liten filur där inne :) Man är ju jätte nyfiken och vill veta men tror det är roligare att vänta för att se när det väl är dags :D Jo då det är underbart att vara mamma, Men det tar sin lilla tid att verkligen fatta att "Jag är mamma !! Det är bara MIN " helt sjukt,men det är det finaste man kan få, kan nog inte bli mer lyckligare än att få ett barn. Nervös för förlossningen då?

2009-04-05 @ 20:37:37
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: Caisa

Oj Grattis till bebisen! :O :)

2009-04-14 @ 11:37:48
URL: http://caisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0