Måndag.

Helt slut i dag. Jobbat hela dagen sen bar det av och handla efter det. blää pengarna bara försvinner , Men men mat och skit behövs ju för att överleva :)
Och nu ligger jag ner gosad i soffan här , Robert åkte precis i väg men han kommer väl om inte allt för länge. !

Bebis sparkar som attans i mammas mage, Både mysigt och i bland väldigt jobbigt men skönt att känna den så klart :)
Ja man är ju inte så liten om magen längre :) Allt börjar bli jobbigt haha bara att böja sig ner eller sitta :P Men det hör väl till, snart så är den hos oss :) <3

i morgon så är det först jobb sen ska jag och min kära kanske ta en sväng och kolla om jag kan hitta några kläder , man kan ju inte ha nått längre, har typ bara ett par mjukisar vill ju ha något annat fint.


Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: jenny

hehe jaa den var jätte god, inte som vabliga prinsesstårtor den inte :D Mumms ! Var maräng och krossad choklad osv, hehe.. Jo förstår det, man blir ju så extremt trött i rygg och fötter, jag blev det iallafall :P Du får väl komma förbi och öva lite nåndag om du har tråkigt sen när du ska va hemma :P Alltid trevligt

2009-04-27 @ 22:32:35
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0