Måndag.

Ja medans jag har jobbat hela dagen så har Robert vart hos barnmorskan samt postat de där moderskapsintyget så nu är det på väg. Så nu väntar jag bara på att det ska gå smidigt allt och att det ska trilla in ett posetivt brev i våran brevlåda men vem vet. Kan inte mera göra nu än bara vänta.
Känner mig helt trött i dag oxå, men brukar vara rätt så trött efter en hel dags jobb nu när man har någon där inne i magen, det tar på krafterna i mellan åt :). Och Det tar ännu mera på nerverna av att vänta på lillen och inte veta vad de är för liten :P Men det är bara fortsätta att Vänta :).
I söndags så var jag Och Robert så duktiga eller jag var duktig på morgonen först jag storstädade och så medans min kära sambo var slö som bara den haha. Men men sen så bar de ner till källaren där vi rensade som tusan, vart tre lass till tippen, Fan har man så mkt skit för? Fattar inte? Men men det var inte kul det var så mkt folk på tippen så vi stod i kö ända ut till vägen :O tre gånger desutom men vi var ju tvungna att få bort de. Så nu har vi gott om plats och våran fina barnvagn står där nera och glänser och väntar på att få bli använd. :D

I morgon så är det Först jobb en liten stund sen är det föräldragrupp igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0