Överlycklig och ur Balans.

Onsdag i dag, vaknade på ett hyffsat humör, Sen vart jag överlycklig när posten kom :D Jag har blivit beviljad havandeskapspenning nu :D Det var på tiden så nu har man nått att se fram i mot har några arbetspass kvar att avklara sen är det dax för att vara hemma o bara vänta, fast vänta gör man ju nu med men i alf :D Är ju redan så jobbigt att jobba samt att bara sitta puuuhh. Men men allt detta är ju för något gudomlig skall komma till världen o få vara en del utav oss här hemma :D Hihi
Har hunnit med att träffa Emma i dag oxå :) Vi var på baby proffsen och hämtrade ut de där gratis grejorna man kan få :) Så nu har jag det hemma med. Haha jag kan inte förstå vad folk köper för fula barnvagnar Den fulaste barnvagnen på hela baby proffsen kostar mest utan allt, groteskt fulllllllll. Fast jag tycker ju inte att någon är fin där inne så haha. Tycker att alla ser mer eller mindre konstiga ut, men det är väl tur att vi alla tycker olika :D
köpte en liten nappflaska där oxå :P
Haha det är tur att Robert kan så mkt om barn alltså han vet alltid hur allt ska sitta och monteras Haha en annan är ju värdelös :). Så kan det vara !
Sen har jag hunnit med att träffa syster som jag plockade upp för att göra något och vi ringde Robert och Erik och frågade om dem ville med och äta glass så vi fyra åt lite glass Det var väl gott de. !
Sen hem och äta lite igen och bädda och plocka här hemma. :) Sen så åkte Robert nyss och nu sitter lilla jag här framför datorn och spelar world battle som är så himla kul hihi helt torsk nörd på de juh :P  kommer bli min stora passion om dagarna sen ;)
i morgon är det valborg ingen som jag bryr mig speciellt mkt om har aldrig varit något för mig, minns inte ens när jag kollade på någon brasa måste ha vart när jag bodde i malmköping o de är länge sen haha. !
Men fick mess från min Käraste Vän om att grilla i mprgon så det blir nog grilla och mysa för hela slanten i alf, sen upp och jobba på fredag och tjäna stor pengar. får mer betalt då det är röd dag(storhelg) hihii Nice. .
Längtar tills nästa vecka då vi ska till barnmorskan och föräldragruppen igen . Vill Höra att bebis mår bra och snacka lite skit på föräldragruppen och få in lite info :)
Är hela 89 dagar kvar tills lillen i min mage är beräknad. Känns långt när man säger så :) Fast det går fort hoppas jag hihi. Robert kära föräldrar har erbjudit sig att köpa spjälsängen :) <3 Dom är så söta, tycker om massor :)
nee fyy satiken nu gör det riktigt ont att sitta så som jag sitter måste gå ett var så det släpper. =/ sen lägga mig med datorn eller nått fast ingen brukar hjälpa men det är bara att knöla sig fram jippiii

Godkväll Tjingeling


Kommentarer
Postat av: jenny

Åhh grattis, va snabba dom var, när får du börja havandeskap då?

2009-04-29 @ 21:20:37
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: jenny

Haha, ja visst är det gott, Tog mig en kopp imorse också :)

2009-04-30 @ 12:45:10
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0