Pååååsssk O helg vilket tjohej :)

Jaha minsann då var det helg för i morgon o hela helgen så är jag ledig gud så skönt :) Har jobbat dom andra tre helgerna så nu ska det sovas och ha det Bra bara :)
Är helt slut i dag, har vart de sen i morrse var så jobbigt att komma upp ur sägen och åka till jobbet. så Jobbigt att behöva gå upp när man ser hur skönt det är att ligga kvar som Robert gör :) Vill ju bara krypa ner hos honom, men det får jag göra i morgon :D
Hehe och ni vet Robert o gert dom promenerar ju från ystad till happaranda och av alla ställen så passerade dom ju Ärla i dag :P Så jag och Tida gick med en boende till konsum och gav lite pengar som vi samlat in från Ärlagården :P Hehe Tog lite kort på dom :) Gert var ju jätte trött och skäggig hahaha ! Men det var väl skoj ! Hhihh!!!

Gud så bebis rör sig i bland, men det är mysigt då Robert oxå nu kan känna hur lillen där inne sparkar , syns ju på magen oxå när den för liv där inne :) Sötnos <3
Längtar efter dig lille bebis <3

Kommentarer
Postat av: jenny

Åhh gud va mysigt , saknar bebis i magen:P Fast ännu underbarare att ha honom här då iof :D

Kul att Robert också får vara med lite mer nu, Måste vara mycket roligare för grabbarna när de också kan känna hur det rör sig osv :) Ja gick den 17:e November, så jag fick så långt som man högst kan få, två månader innan beräknat eller va är det, 60 dagar eller nått sånt har ja för mig de var :)

2009-04-09 @ 18:46:15
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: jenny

Okey, ja va kul :) Ja ska jobba september och oktober, sen slutar jag där, så ska va hemm amed honom igen då och kolla efter annat jobb :)

2009-04-10 @ 23:23:02
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: Hanna

Glad påsk:D!! Okej, vad bra att allt är bra med er också:)! Shit vad lång tid det dröjer för dig att få reda på om du blivit beviljad HP eller inte.. Har du ringt och kollat varför det dröjer så länge? Men du blir säkert beviljad det ska du se:). Håller på nu och ska skicka in papper ang föräldrapenning för det kunde dröja flera månader var det nån som sa.Vad skoj, magen var exakt samma för mig också, 22:)!! Du får ha en trevlig påsk. Kraaam

2009-04-11 @ 15:48:57
URL: http://ahannithing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0