.... Sol...

Ja minsann i dag så får vi solsken :) och det är så skönt för i dag så är jag ju ledig annars jobbar man ju bara hela tiden. UNDERBART ! :D Nu hoppas jag bara att det trilar in lite roliga papper i brevlådn om havandeskapspenning o sånna grejer men dom håller väl fortfarande på och strular så jag räknar inte med för mkt, men vill verkligen ha de då det redan är påfrestande att jobba då man har ett tungt jobb. fötterna håller på att gå av varje gång man jobbat en hel dag. men men än så länge står man ut . :)

så hoppas jag på att barnvagnen är fin som ska komma på posten . Jag och Robert har verkligen vart och kollat överallt men båda är ju kräsna haha , Han klagar på hantagen jag klagar på att dem är fula osv så vi har ju inte hittar nån vi tycker är fin, men vi har hittat en som är fin på nätet och ett bra pris på de oxå så nu håller jag tummarna :D Jaha vad ska man göra i dag då när det är sol, ? vet att om jag kollar på tvättkorgen så skriker den " Tvätta kläderna " men hur kul är det när solen skiner. ? Man gör ju inget annat än tvättar o tvättar så tråkigt. Ne så jag och Robert ska nog hitta på något mysigt får se vad de blir, just nu är han på väg och lämnar bilen han bytte nyss framrutan på bilen då det var en stor spricka o två dagar senare fick han sten skott så surt . Så när han kommer blir det frukost :D suger i magen nu känner jag ..
 
Lillen i magen har det roligt i alf kan man tro, rör sig som aldrig förr :P Mys ! Älsklings svärföräldrarna var här i går oxå :D På lite fika, fick i alf godkännt på min sockerkaka o bullarna bra de :D Nu kom jag på att jag ska fråga min mor om hon vill med till dom på söndag :) Hade så bra alla i det fina vädret !

Kommentarer
Postat av: LoEm

Godmorgon!

Har du sovit gott?

2009-04-06 @ 09:32:10
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: LoEm

härligt :)

jodå, allt är bra här med :D

2009-04-06 @ 09:35:12
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: sandra

Hejsan! Kika gärna in min nya designutlottning. Här kan du se den: http://pavonadesign.blogg.se/blogg/2009/april/designutlottning-nr6.html#comment :)



/Sandra Marinoni

Pavona Design UF

2009-04-06 @ 17:59:35
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0