Söndag....

Ja inte kunde jag få sova ut i dag inte? vaknade halv sju så har satt på den tvättmaskin och nu sitter jag här i sängen med en sovande Robert brevid sig. <3 söt är han i alf så nått att titta på de har jag :)

I går så var jag Robert, mamma och turbo (katten) ute i kjulsta och grillade o hade det jätte mysigt. ! helt underbar dag eftermiddag. var så himla gott att grilla, det vart grillspett med massa gott på :). Vi tog ju med oss våran söta kisse ut, så han kunde få lite omväxling, han var så duktig han verkligen njöt av att få komma ut :D 

                           
                                                    
Var så himla varmt ute i går får se vad vi får för väder i dag :P Och i dag ska Jag Robert och min mamma få påsk mat hos Robert föräldrar ska bli mysigt :D Alltid lika trevligt att träffa dom, ska komma på något roligt att ge dem oxå, har ju ett påskägg men kanske man ska köpa en tråkig blomma eller nått sånt liknande det visar sig :). 
Sen är det Måndag snart och en ny arbetsvecka :)

Nu ska jag krypa ner här och gosa mig in hos Robert och kanske sova en liten truddelutt ! 
Ha det så bra alla !

GLAD PÅSK !          

                                                                             

                    


Kommentarer
Postat av: jenny

Jo Precis, två månader sen ska jag vara hemma med lillkillen igen :) Man kommer väl sakna honom till tusen om dagarna. . hehe, Men kommer nog vara ganska skönt att få göra något annat också.. Har du haft en trevlig påsk då? Ser ju helt underbart ut det där :) Grillat är alltid gott :D

2009-04-12 @ 08:31:54
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: josefin

såg ut som nu hade jätte mysigt.. gott med mat. jag vill följa med nästa gång..:P pullolla.

2009-04-12 @ 15:02:15
URL: http://fribergjosefin.blogg.se/
Postat av: josefin

Jo jag förstår att jag verkligen missade något men var ju strandsatt i ärla typ eftersom min bettan inte mår så bra just nu. haha. är bara fel på henne just nu. haha. Vad söt du är. Ja du och din familj är ju min 2:a familj men nu är det ju jätte längesen som jag träffa min extramamma.:(. puss puss

2009-04-12 @ 22:35:12
URL: http://fribergjosefin.blogg.se/
Postat av: jenny

Okey, låter himla trevligt det, jag har väl gjort samma sak ungefär, träffat släkten ätit massa mat och godis, det som hör till påsken :P

2009-04-13 @ 10:52:07
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0