Tisdag. .

Dagen började med att jag steg upp för att göra mig klar till jobbet, väckte oxå Robert då jag tyckte att medans jag jobbade så kunde han fixa bilen då avgasystemet låssnat igen som vanligt. Så han fick köra mig till jobbet haha var som att sitta i en traktor om det lät ! hihi Sen kom han och hämtade mig kl 12 då vi stressade hem för att kl ett så skulle vi ner till föräldragruppen. ! Så där var vi för första gången i dag, Var väl trevligt att träffa lite folk som skall ha ungifär samtidigt som oss. :) men hatar att prata inför folk skulle ta en varsin bild o säga nått om den blää, men jag hade ju robert som fick prata lite han med. Har ALLLTID hatat att prata inför folk i skolan va de, de absolut värsta jag visste. det blir tjockt i halsen får inte ur mig nått röd i hela ansiktet pallar liksom inte trycket Hahaha!
Sen efter vi vart där så slank de ner en Hamburgare och strips på corner mumms var de ! alltid lika gott !
Och nu sitter jag här ny duschad och känner mig fräch för en gångs skull :P Väntar på att Robert skall komma hem lite senare så att vi kan åka till safiren och hämta lite hm grejer som kommit som jag har beställt samt så blir det Mysa o kolla film efter det :D hihi. !
Sen är det jobb i morgon som vanligt  9-17 ser jag här att jag skall jobba nice.
ont i ryggen som fan har jag, kan ju knäcka koterna mot varandra, någe fel men har haft ont o ryggen i flera år så man är rätt härdad oxå, har aldrig riktigt orkat ta tag i de, och jag vet ju att man måste träna o de är fan inte min grej alltså, förr så var de ju mycket att jag inte ville träna för att jag inte ville vara så smal som jag redan då var. Men nu är det mest lathet och gym det är inte min grej det är så tråkigt ! men jag ska försöka gå tillbaka till den där sjukgymnasten så han får fixa min rygg o ge mig en massa tråkiga övningar. Nu blir det ju lite annat när man är gravid och så. Men får väl se kanske man står ut ett tag till sen när ungen har kommit ska jag gå och knäck ryggen samt gå till den där sjukgymnasten. Sen ska jag oxå ta tag i den där ridningen som jag har väntat på i flera år . ! Något som jag saknar massor. Och för att må som bäst så måste man ju göra saker som man tycker om i livet o de är en stor del som jag saknar!
Så så är det gott folk ! Haha.

Ungen i magen har det väldigt roligt kan man tro sitter här med datorn i knät o magen rör sig som bara den, och man känner hur bebisen sparkar som attans!
Ungifär 15 veckor kvar nu!  :D
Lääängtar <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet väl att man inte skall rida när man är gravid iallafall?

2009-04-15 @ 20:50:02
Postat av: Anonym

Du vet väl att man faktiskt kan skriva vem man är om du ens måste kommentera ?

2009-04-15 @ 21:35:52
Postat av: Hanna

Haha oh no måste man prata inför gruppen också? Samma här, att tala inför grupp är inte roligt. Vi ska dit på föräldragrupp nästa fredag för första gången, spännande:)! Och nu är det bara 12 veckor kvar här till beräknad BF, ååååh vad jag längtar<3<3!!! Ta hand om dig och ryggen, hoppas hoppas att du blir beviljad havandeskapspenningen snart, men det tror jag nog att du ska bli:). Allt bra annars då? kram kram

2009-04-16 @ 11:19:32
URL: http://ahannithing.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hallåå-- ja jag hoppas verkligen att jagfår följa med då.. du får höra av dig då-.:P jo jag är en riktig stökgris. men nu ser de faktist skapligt ut här hemma. har inte blivit så stökigt än. haha. älskar dig med gumman.!

2009-04-16 @ 20:16:56
URL: http://fribergjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0