Underbart. !

En helt underbar dag i dag :) Dock så var det inte så spännande att jobba men dagen flöt på endå :) . Sen när kl slog halv fem så kom det ett mess om att barnvagnen hadde kommit :D Så jag bad robert komma i tid och hämta mig på jobbet då jag slutade fem o dom stängde halv sex, men vi hann :) Och vet ni vad? Barnvagnen var super fin för de priset o alla grejer till , som bilbarnstolen och badgrejen jaa Allt var super bra. Vi är super nöjda kunde inte ha blivit bättre, jätte trevlig personal snabb leverans o allt, och sen så fick vi en present oxå dom hade skckat med en bobby dom slagit in så fin ! Stort Tack  :D Sååå Glad ! Och ännu gladare blev jag när jag öppnade posten som kommit till mig. jag ska få mera lön :D haha trodde att jag hade räknat rätt men tydligen inte så det trillar in lite mera pengar det är inte helt fel kan jag lova, mumms :D
Sen har vi vart över hos jenny och Robert, kollade på huset dom köpt o fikade, Jätte fint hade dom :D
Nu väntar jag bara på mitt egna hus som förhoppningsvis blir av innom snar framtid :P

Så i dag är jag Jätte glad tralla laa. :)


Kommentarer
Postat av: jenny

Vilken tur att vagnen och prylarn avar bra :D Väldigt billigt och bra , bara våran vagn kostar 6800/6900 kr , och så bilbarnstol och rubbet kostade ju det också, så man har visst lagt ut ett par tusenlappar, Hoppas verkligen att ni blir nöjda , för det var ju super billigt :D En kanon affär helt enkelt. Fått veta nått angående havandeskaps penning då? De strulade en jävla massa innan jag äntligen fick veta, och det var bara några dagar innan jag skulle sluta, tror ja fick veta de 3-4 dagar innan jag skulle få sluta, jobbigt för chefen som aldrig fick veta=P

2009-04-08 @ 23:33:15
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: Hanna

Heeeej Åsapåsaaaa;)!! Hoppas allt är bra med dig och bebisen? Shiiiiiit vad roligt att ni fått hem vagnen och grejerna:D, wiiiiieee nu är det inte lång tid kvar alls innan våra bebisar vill titta ut<3. Nej, jag är sjuksriven enda fram tills jag går på havandeskapspenning, så nu kommer jag inte jobba någe mera...Tråkigt att inte kunna jobba och tjäna mera pengar nu, men det går verkligen inte, min rygg gör sååå ont:/. Så jag måste ta det lugnt och ta lugna promenader. Ja jätte gärna, en fika vore mycket trevligt. Vi får bestämma nån dag här nu framöver:). Du, hur gick det hos bm förresten, och vilket hjärtljud/fosterljud blev det? Min älskade bebis hade 136 den här gången<3<3. Kraaam

2009-04-09 @ 09:26:38
URL: http://ahannithing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0