Kevin.Robert.Familj.Livet

Kevin är inbakad som en liten korv, han sover som en liten giseknoa :) Får väl se när han vaknar och vill ha mat. Men har jätttteeeee ont i brösten just nu, det här med att amma borde vara killarnas sak, Det Gör  ont, i alf just nu sen så kan man ju inte ha några kläder på sig som man vill, det suger as hårt, Hur gör folk alltså, Blääää!! Hoppas att man står ut med att amma för det är ju det bästa man kan ge sitt barn, men jag tycker redan att det är jobbigt haha! Men ska kämpa på så gott de går.
Känns som om det var nyss som jag hade dem där starka verkarna, känner fortfarande i hela kroppen hur ont dem gjorde, minns hur jag gick runt här hemma och bara led, visste varken ut eller in, kunde inte sova kunde inte ligga ner, kunde inte göra nått, utan bara pinas. men sen fick vi åka upp, hade aldrig trott att vi skulle bli inlagda men det blev vi ju , jag var öppen tre cm vilket jag inte trodde, utan jag tänkte att med min otur så ska jag väl ha så här ont i några dagar till i alf , Men sen förstog man ju Vi ska få en Bebis i natt, den känslan var obeskrivlig, konstigt, skrämande, men man var överlycklig. Men så fan ONT gjorde det men det är nått som man klarar av, för att man får något så fint, man får något som är värt mer än allt på jorden. Hade Robert vid min sida hela tiden och vi fick en jätte bra barnmorska. Och vi fick en son, Världens finaste liten pojke, ögonblicket när han kom ut var en enorm lättnad jag klarade av de, det är över han är här, jag fick en son, Robert hade tårar i ögonen allt var så perfekt, allt var så som det skulle vara. Vi var så lyckliga !!! Kevin<3 Och lika lycklig är man nu, Han är hela 11 dagar gammal <3 Pappa byter Blöjor och mamma ger dig mat :)

Vi var på stan i dag med Skitungen Josefin, Blää det var varmt fick ont i fötterna, hemskt, så nu har jag gjort stan på ett år framåt !! Blir inge mer stan Josefin :D Tack för solpudret du köpte till mig ; Love you

Snart kommer helgen , Får se vad den erbjuder , blir i alf att få träffa Kevins farmor o farfar och så får vi besök på söndag, Det händer nog en hel del, Det brukar alltid dyka upp något, är ju den där skiten nere på stan oxå, dock så lockar det inte direkt men man kanske kan ta en sväng eller så får väl se.

Det gör ont när jag tänker på hur det är samtidigt som jag inte bryr mig, svårt att säga att man inte bryr sig för inerst inne så vet man ju att det igentligen gör det men man lägger locket på. finns inget man kan göra finns inget som kan ändra på hur det är, utan det är bara personen i fråga som kan göra något åt det hela, jag kan bara ta ansvar för mina egna handligar , så är det för alla , men kan inte skylla något på någon annan hur allt är utan man han ansvar för sina egan beslut och handlignar i livet oavsett! Men jag är rädd tänk om det går för långt, tänk om jag förlorar dig kände aldrig så här förut eller jag vet inte vad jag känt överhuvud taget, men jag är ju besviken nu när jag fått en son. Jag älskar dig !

Varför måste det vara så varmt? Jag läängtar så jävla mycket till vintern, ge mig vinter tack !



 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Åhh han är så jäklans söt! :)

2009-08-07 @ 14:06:20
Postat av: elena

Tack Åsa! :) Det känns bra att veta att någon annan också upplevt slutet som en plåga samtidigt som man är otroligt glad för att det snart är över. Känns som det är lite tabu och säga att man är trött på det, men då är jag inte den enda :) Hoppas allt är bra med er? / Elena

2009-08-07 @ 20:03:51
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Gud så söt han är :)

2009-08-08 @ 07:43:41
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Nettan ärlagården

Grattis till pojken!!!!!

Gud så söt han är :)

Hihi jag fick rätt om din mage!

Ha det gött i värmen för den är underbar.. hehe

kram

2009-08-10 @ 11:03:41
Postat av: Tida

Heeeej Åsa!!!



Men GUD vilken SÖTNÖT!! Måste komma och pussa på honom någon dag:) Hur mår ni?



KRRRRRRRRRRRam

2009-08-12 @ 19:41:05
URL: http://rasocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0