Nybadad.

Nu är lill gossen nybabad för en liten stund sedan, något han verkar gilla :), Och nu har han somnat så ska jag passa på att duscha sen städa lite här hemma innan Robert kommer hem igen och vi ska hitta på något. I går så var vi och hälsade på kevins faster och gammel mormor på pappas sida. Sen på kvällen kom Kevins mormor och vi fick jätte fina kläder till kevin sånna där tröjor som jag vill ha :D Massa fint! Sen bakade vi en rulltårta och blåbärspaj, Pajen åt vi medans vi kollade på beck :). Rulltårtan har jag ännu inte smakat får bli en överaskning sen när vi får främmande i veckan. 
Så får vi allt se vad dagen har att erbjuda i dag, väntar fortfarande på samtal från vårdcentralen som vi tillhör med Kevin tycker dom är sega på att ringa, dom ska väl ringa en vecka efter att han är född? Jaa Det är väl bara vänta och se. Är väl mkt barn som ska hälsas på och besökas. På två månader hade det ju föts 399 barn :P gemförde vad Ella var och sen våran hehe på två mpnader det är mkt , Det är ett par barn per dag :) Folk verkar inte göra annat ! hihih.. Får se sen om man har tur med dagis plats när det är så många barn dock så är det ett bra tag dit , får se vart man bor oxå. Hoppas på att det har hunnit rulla på som jag vill tills dess. ! 
Nee nu måste jag hoppa in i duschen och sedan göra lite nytta. 

<3 

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Hon tackar så mycket! :D

2009-08-04 @ 20:54:24
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0