Onsdag

Onsdag. , i dag har vi varit ute och gått, robert , jag och Kevin, Men Usch det var inte någe skönt, det var alldeles för varmt att gå, det skulle ha varit svalare. Men men det var skönt endå att komma ut och så där. Vi har ute i nästan tre timmar, slutade promenaden på affären sen upp till mamma för att äta mat där med syster o mor. Fick även spela spel så klart, Jaa min mamma är tokig i spel det är väl näst in till det bästa hon vet så vi fick glatt spela lite, men samtidigt så kan det vara ganska kul och mysigt i bland, men jag tror nog att vi måste köpa något nytt roligt spel för det börjar bli enformig med det vi spelar. Hehe. . Och nu är Robert nere på staden med några kompisar, Får väl se när han vill tänkas komma hem. Jag ska lägga mig ner snart med min jävla rygg som bara gör ont ont. Kevin han sover så sött, men han vaknar snart skulle jag tro, han bruka sova ca tre timmar kanske sen vaknar han och vill äta och gosa lite med sin mamma.
I morgon så ska jag i alf gå på sta med josefin, får se hur länge jag står ut innan jag får psykbryt för jag bokstavligen hatar att gå på stan :) men det vet hon :P men jag behöver en sak på stan så jag står nog ut hehe.jag får ju umgås med  min ängel så , Älskar dig !

Toalett besök , rota i skåpet, Kolla sonen , nerbäddning i soffan, glo på skiten som är på tv.


Jag hoppas att jag aldrig ska behöva vara ledsen mera, då gräver jag ner mig djupt..

Kärleken till dig är obeskrivlig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0