Pompös

Allt känns verkligen så himla bra =/ Jaa ironisk som fan , har mjölkstockning IGEN ja det är väl så att jag ska ha det konstant erkar det som går ett par dagar sen kommer de igen. Det är ju inte bara de jag får ju fan feber o huvudverk utan dess like samt fryser något otroligt, Dettta är inte rooooligt =( jag bara orkar inte mera, jag vill kunna känna att allt är bra att ammningen flyter på som den ska och att jag ska slippa ha ont! men för min del är det bara att drömma vidare.
Dagen har i alf varit bra , emma kom hit strax innan tolv, det blev lunch o mat till våra barn, Fast kanske ska berätta vilken dålig mamma jag är innan de, jag skulle gå ut för att hjälpa Emma upp med vagnen jag kliver ut ur dörren och STÄNGER !!! Mitt ord vart NEEEEEEEEJ jag tog ju ingen nyckel och i lägenheten ligger mitt barn helt ensamt och han sov bara halvt på soffan när jag gick . ! ( dörren blir låst när man stänger ) Panki fick jag för att jag visste att robert skulle till västerås, men som tur var hade dem inte hunnit åka så han kom efter en kvart eller så och när vi kom in så sov Kevin och en så länge är han ju så liten så han rullar inte mkt så rullat ner hade han ju inte gjort. Men fan låsa ut sitt barn!! sÅÅ fyy på mig det var dåligt gjort att inte tänka lite längre, men tänkte ju bara att jag skulle hjälpa henne snabbt inget annat. Men allt gick ju bra i alf. !!
Efter emma och jag ätit lunch så gick vi till barnenshus och sedan till Josefin och krille , där vi stannade ett bra tag hela dagen/kvällen vi fick blåbärspaj och mat ;D Tack Tack det var gott de :D

Och måste ju tillägga att Pompös faktisk finns i alf så helt lost var jag ju inte även om jag hade tok fel om innebörden men men ;P  Hahaa. !! 

Nu måste jag ta min son som inte vill sitta i stolen längre utan han vill vara en igel på mammas tutte . . . :)


Kommentarer
Postat av: Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Stackare, Inge kul med mjölkstockning ju. Ännu värre då man får feber och så. Phu.. Går det bra annars med den lille :) ?

2009-08-25 @ 10:59:17
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0