Söndag

Här sitter jag medans som vanligt Kevin och Robert sover :P dem bara sover och sover, Men Kevin ville ju inte sova i går så han passar väl på nu. Och robert väckte mig här på soffan halv fem i går, då gick robert och la sig, Så ahh han sover nog ett tag till. :P

Hade en jätte Mysig och trevlig kväll i går med massa flumm och skratt haha ! Maten vart jätte god, jag åt som en flodhäst som vanligt, typ bara jag som satt kvar och moffade Haha. !  Fler sånna kvällar, Men snart börjar ju söndags middagarna igen , då åker spelet fram varje gång hihii :) !
Tack för i går kväll Emma, Ella och Stefan !

Söndag i dag vad händer då? Sitta på tradera kanske haha , jaa nu kommer jag vara fast där jag med. Har varit där någon gång förut men det har aldrig lockat men nu skaffade jag mig en sida där i går, eller Emma gjorde så nu har jag budat på lite oxå.  Hahah !! Men som sagt man kan göra riktigt bra fynd Där så det är ju bra :)


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Haha vad roligt! Ja det får vi göra, skulle vara kul! :D

Nej den var verkligen skit dålig! Har oxå hört att den ska vara bra men det var dne inte.

Haha Marita skulle låna den idag sa hon, så då får ni vänta ett tag. men den var bra tycker jag :D

kram

2009-08-30 @ 14:33:17
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Emma

tack för en jätte trevlig kväll....får ses snart i gen....puss

2009-09-01 @ 08:48:30
URL: http://babyemen.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Haha men då :P

Jo tack det är bra och med bebben hoppas jag att det är bra :) inte förns den 25/9 vi ska på ul... :(

Allt bra med lilla familjen? :)

2009-09-02 @ 19:04:56
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0