.. Surt. .

så himla negativ o less på allt, för att jag är sjuk =/ så himla jobbigt. Tror att det började för mjölkstockning för jag hade/har skit ont i bröstet helt rödsprängt är de. Men känns som om symtomen som fruktansvärd huvudvärk, tok fryser sen hosta inte stämmer in , det ända som stämmer vad jag läst är den där jävla febern Hmm jag vet inte ? det började ju när jag fick ont i bröstet och det vart rött så någon koppling har ju allt i alf.  Men hur kul är det att ligga i 39.6 graders feber som jag haft som mest då jag kollat. Har aldrig haft så ont i huvudet i hela mitt liv, nu är det bättre men hade så jävla ont i skallen så tårarna inte kunde hållas tillbaka. Hjärtumör ? hallelulija ! Sen som toppen på det hela så har jag tandvärk oxå kan det bli bättre? Sååååå Jävla bitter just nu. !
Så skulle Emma och stefan o Ella ha kommit hit i dag i gentligen något som jag hade sett fram i mot, men sjuk som man är så har man bara legat i soffan o typ sovit/kollat tv försökt vilat så gott det går.
var hos min mamma i går kollade på film o hade det mys, dock så var jag dålig då med men hon pysslade om mig och kevin :) Just nu är jag så jävla hungrig känner att aptiten börjar komma tillbaka nu har mått illa hela dagen. Men snart blir det mat Robert håller på att laga !

I dag är Kevin Hela tre veckor gammal, Han växer och växer tycker redan att det har gått fort sen han föddes. :) min lilla bebis <3

Nee nu är tydligen maten klar så nu ska det ätas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0