Skorpan.

Dagen Började med en snabb frukost för att vi sen fick främmande av en vän till Robert, segade ganska länge ammade och fixade mig själv sen kom syster förbi för hon skulle följa med mig och Robert på stan, där vi skulle titta lite och jag ville spela i ett sånt där man kan vinna nallar i :P Jag ville ju ha en stor nalle men det vinner man ju aldrig fick nöja mig med några små , men dem får ju min lilla son , han som redan har tusen gosedjur :) ah vi var väl där nere och snurrade runt och så kollade vi på ett uppträdande som var där inne vid tivolit en man som klättrade upp på en lång ställning 65 meter tror jag det var utan säkerhets lina eller nått, usch det bara rös i hela kroppen när han höll på där uppe, han gungade på den där pinnen högst uppe hehe svårt att förklara men er som har sett fattar ju :P Väl hemma igen runt halv åtta blev det mat :) Och massa mat till Kevin, så nu sover han så gott med mätt mage. Han väger nu hela 3505g 53 lång. vi var där i går och vägde och mätte, dem var så sega på att ringa eller höra av sig för att dom inte fått några pappaer från BB, men hon hade fortfarande inte fått dem utan bara en kopia, det måste ju ha komit bort på posten, känns så onödigt att hon ska göra hembesök nu när vi redan varit där men det ska hon tydligen göra, efter våran andra besök. :P Har Skit ont i mina bröst dem skulle jag vilja reklamera dock så börjar det gå över lite granna, men så ska man väl inte säga då kommer det väl tillbaka, Mjölkstockning ska väl det där sköna kallas som vi ska få i brösten, feber o huvudvärk var tydligen något man fick med på köpet. Men ahh det har jag inte nu utan det satt inte i så länge. Men det är bara att kämpa på bröstmjölk ska ju min lilla son få så klart. Absolut det bästa man kan ge sitt barn så är det ju, det är ju så vi är skapta jag kan ju dock tycka att det är jobbigt men man kommer in i det där mera sen kan jag tro med rutin o rytm o allt, han är ju än så länge bara 17 dagar gammal. Än så länge har man fullt upp känns det som man planerar nått varje dag, skönt att göra något samtidigt som jag skulle vilja ligga hemma i soffan och bara vara . Men sånna dagar dom kommer dom oxå. I morgon så ska jag hem till josefin i alf och kolla om hon har något som jag kan ha på mig till den stora dagen den 22 agusti, hoppas verligen att du har något min ängel annars får jag panik i alla leder o alla delar av kroppen.
Det verkar vara någon okej film på 6 det lilla jag såg i alf, hehe men när Robert kommer hem så ska vi se en annna film , får se om den är bra. :)
Kan inte sluta titta på min lilla skorpa Hihihi
 

Jag älskar dig Massor Robert mer än 5 år sen som vi träffades som mer än vänner <3
En lång tid med massa saker som hänt, en massa fina minnen och massa kärlek
Mamma och Pappa Till världens finaste Son <3






Kommentarer
Postat av: Josefin

Fullt upp hela dagarna, får personligen ta och titta förbi någon dag så får du dubbelt upp att göra ;)



Ni är så söta tillsammans :)

2009-08-12 @ 22:10:15
Postat av: Tida

Här är det bara fint! Är inne på andra jobb veckan efter semestern, så nu känns det som man aldrig har varit ledig:)

Vi får höras inom kort, så kommer jag och bråkar lite med er:)



Kramar

2009-08-13 @ 12:37:12
URL: http://rasocker.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Tack så mycket :)



Allt bra med er? :)

2009-08-16 @ 18:29:21
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0