Torsdag

Här sitter jag Kevin somnade för en stund sedan. I dag så har vi vart och handlat det som behövdes hem så nu överlever vi ett tag till :) Haha!!

     

Kevin Leonard Lindh <3 MIn lille son, tänk att få se dig växa upp, se dig ta dina allra första steg, höra dig säga dina allra första ord helt underbart . :) Kommer alltid att finnas där för dig <3

I morgon så ska jag Och Kevin få träffa Emma och Ella  :)
 
Du är så Vacker Emma :)
  
Så Otroligt vackra :)Och På Söndag ses vi allihoppa ;D Då ska det grillas här hemma hos oss :)
  


nu ska jag stänga ner här och kanske ta och lägga sig,
Godnatt sov så gott !




 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Åhhå va stor han blivit!



sötisen där <3

2009-08-28 @ 20:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0