- Trevlig Onsdag -

Dagen har varit full proppad som alla andra dagar, Första stunden nu som man känner att man får koppla av. Har tagit en promenad med mor min, sen åt vi lite sen åkte vi till coop handlade lite granna. Sedan köpte mamma en gran där mitt i mot nästan vid jet. Vi kunde ju inte bestämma vilken gran vi skulle ha, men tillslut så Hehe :p Så vart att bära upp den och lite si så där, sen var jag tvungen att rusa hem för att diska för jag och kevin skulle ju få besök av svärmor och svärfar även så kallade farmor och farfar. :) Mycket trevligt ! Fick en mössa till kevin jätte fin, choklad, skumtomtar o lite annat smått och gott ! Dom är för rara dom =) dom åkte precis 


Så tråkigt att sitta här ensam Robert jobbar ju kväll i kväll med  så tråk !
Men men ska försöka att komma i säng skapligt så man orkar gå upp med Sin älskade son.
I morgon ska vi ut till Emma Klemma sen jule gröt med jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0