Bad - Måndag

Ja i dag så har vi varit i badhuset, Jag Emma, Ella Och Kevin, hade jätte trevligt var riktigt kul. Dock så var kevin trött så han vart lite grinig, men vi var i den stora varma polen först som var kall ursch,. Sen vart det bättre när vi var i lilla barnpolen Skönt det tyckte alla ;D
Men kevin lyckades somna där en liten stund så trött var han hehe!

   
Bjuds på några bilder från dagens äventyr! :)

Nu sitter jag och väntar på att Robert ska komma hem, han jobbar sent i dag, bara för att han var tvunge att börja senare för att kunna få en påskrift på ams som inte öppnar förens 10. Så blir att äta sent här hemma i dag, vet fortfarande inte vad vi ska äta, har ingen fantasi tycker man gör samma gamla skit hela tiden.

Och som sagt är jätte arg för att jag har beställt bilder i från fuji ja på internet. 117 bilder för att vara exakt och jag tog 11x15 vilket jag antog var normalt då det redan var i kryssat brukar ju vara så att standard är ikryssat men nee det är ju 10x15 såklart så ingen jävla bild passar ju i albumet kul verkligen strålande kul =(

Nu ska jag pyssla med Kevin sen spela en vända på christmas chrunch !





Kommentarer
Postat av: Emma

Det verkar kul och bada, funderar på att gå på babysim med Sixten, ska du gå på det med Kevin? El bara gå till badhuset som du gjort.

2009-12-15 @ 14:05:03
URL: http://mammatillsixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0