Blää

Vilken natt , nu hade Kevin ännu en sån där natt som han skulle äta var annan timme. Han somnade nio ... Han skulle äta 11,1,3,5,7 trodde han ville upp vid sju Neeeeej tänkte jag, jag orkar verkligen inte, men han somnade en stund så strax innnan 8 vaknade han. Men jag var så trött så inte orkar jag gå ut ur sovrummet.. Så vi låg kvar, jag tog in datorn och skulle kolla lite. Men Jipppppiii Kevin somnade om efter en 10 min, bort med datorn här ska sovas :) Så vi sov till strax innan tio tror jag... Men hur kul var det att stiga upp??? Kevin har typ vart grining hela dagen, han har skrikit och inget har dugit åt honom, höll på att bli tokig här hemma. Så jag tog bärselen tillslut och jaa han somnade i den :D så nu sitter jag här och väntar på att Micke ska ringa, och så hoppas jag på att Kevin vaknar på ett glatt humör !
Bläää vilken natt/morgon/dag..

Det är Fredag, efterlängtade fredag.. Ska åka och handla lite när Robert slutar sen blir det god mat och Idol mys så klart vad annars :)
Nu ska jag gå och äta lite lunch magen börjar kurra!

Ha en härlig Fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0