Lördag

Ja då är lördagen över och det är daxs för läggdags ! Har vart en helt underbar dag. Har vart och ridit på fm två timmars uteritt på islandshästar, vi var ett gäng och det var sååå kul =) Saknar ridningen som tusan, måste försöka börja med de nu, men varför måste det vara så dyrt?
Sen kom snor Emma, kryp Ella och tv stefan Haha :) Massa trevligt nu är jag mätt som fan, har ätit för mkt som vanligt. Efter dom åkte så satte vi på en film: flickan som lekte med elden. Den var bra ! =)
Nu vill jag se: twiligth 2 om den nu stavas så, sen 2012, fame, borta bra hemma värst :P
Blir nya american pie i morgon kanske i alf. . Men först ska vi hem till Svärföräldrarna för mat :D
Full proppad helg som vanligt helt i min smak men på tok för några dagar.
Men i veckan så har jag bilen ;D då kan man glida ut till Emma i stället för att tråna på bussen ! Nice =) Landet har sin charm men oxå sina nackdelar. Men stackars dom som ska hälsa på mig sen, jag vill ju bo mitt ut i ingenstans med mina djur :) Hahah ! Så jag får väl inga besök :P Nee så långt  blire inte.

Nee nog om allt jag har ont i magen som varje kväll =/ Så nu ska jag och Robet Krypa ner och krama om varandra för att invänta söndagens äventyr <3

Natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0