Lycklig

Pysslade massor här hemma i går, :) Sydde täcke och kudde till kevins säng (påslakarn kuddfodral) Vart jätte nöjd ;D Se vad man kan gör med gamla tyger och grejer som ligger och skräpar, Har lite mer projekt som jag ska försöka mig på att sy :)

 Så vart det =)

Vi hade världens lyckligaste Kevin i går, när Robert hade kommit hem och vi skulle äta så satte vi Kevin i matstolen som vanligt. Helt plötsligt från ingenstans så börjar han tok skratta =) Han är så jäkla söt, han skrattade hur länge som helst, vi han göra två filmer ;D Det går verkligen rakt in i hjärtat när han skrattar finns inget Bättre :) Kanske var för att han skulle få smaka på Bannan han verkar gilla det jätte mkt då han mummsar för fullt ;D Happy Moment !!
Nu är tack korten gjorda och en sak som vi ska ge bort till bästaste svärföräldrarna bara för att dom är så underbart rara =) Dom ska få de innnan dom åker till usa hoppas det uppskattas ;D 

I dag är det torsdag, I dag så steg vi upp sent då Kevin inte ville sova på kvällen, Hoppas verkligen på en bättre natt i natt, nu sover han i alf =) Har hunnit med lite i dag i alf, har dammsugit plockat tvätt osv.. Ska nog ta mig en promenad sen så vi får lite luft, !
Sen i morgon så är det Helg lääängtar som tusan ! Händer mkt skoj i helgen !

kevin älskar att leka med allt som är på bordet, i morse så var det juice paketet som var bäst :P

 



Mitt allt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0