Så Där ..

Nu har man fått sig ett ansikts lyft här på bloggen .

Tack till http://shadowstorm.blogg.se/


snart kommer min efterlängtade kära Robert hem =) Vi ska åka till coop och handla, jag älskar att åka och handla dock inte betala men :)

Kevin har börjat att rulla runt massor här hemma så när man lägger ner honom på filten på golvet kan man hitta han långt utanför när man tittar, Nu vågar han rulla förut var han så feg han bara skrev och vart jätte arg när han själv hade tagit sig från rygg till mage, nu har han insett att han kan faktiskt rulla själv utan att få hjälp och slippa bli sur :)

      
Kevin Min älskade lilla kille <3


Ha en trevlig Måndag alla =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh., vad fin din blogg blev. kul o se bilder på kevin! Jag måste också ta tag i Sixtens sovrutiner men samtidigt är det så skönt att sova på morgonen =)

2009-12-08 @ 17:55:37
URL: http://mammatillsixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0