Tack Kort.

känner mig super stressad i dag, men det kan bero på att jag och Kevin steg upp halv tolv Hahah! Elle jaa vi var uppe vid halv sex oxå i två timmar :P Men i alf, jag kände paniken av att dagen hade sprungit i från oss. måste få ordning på kevins sov rutiner men det är så svårt med en så trött mamma!, Jag kan sova i 24 timmar i sträck utan problem hehe..  

Men vi steg upp halv tolv och fixade oss snabbt som attans för Josefin hon hade minssan terrat oss med mess och ringninger hela morgonen :) Så det bar av ner på stan , Mat på Kina mummms =) Det var så gott tack min älskade Bästis <3 Sen Handlade josefin massa presenter till Krille som fyller år i dag. Och jag hämtade fleeceoverallen och skickae ridbxorna.

Haha Robert kom hem från jobber för en 20 min sen, nu sitter han i soffan och sover han är trött ;D Hehe
Men han får inte sova han inte för vi ska göra tack kort för dopet =) Hihii

I dag så ska vi äta kalops jag hoppas att det ska bli gott.

Hare gött !

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Fint du gjort här inne :)

2009-12-08 @ 19:10:30
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0