Tisdag - Lite julstök

Har spenderat hela dagen hos mamma.. Vi gjorde köttbullar och knäck till julen, ja snart är det jul tiden bokstavligen rusar förbi! Har inte hunnit köpa alla julklappar men jag och Robert ska fixa lite på fredag, har i alf köpt fyra julklappar en liten start :P

Känner mig skit trött kevin somnade för en timme sen ska nog gå och göra han sällskap snart, sitter just nu här i min ensamhet och har precis druckit te och ätit macka, Robert jobbar kväll så hemskt, varför finns det sånna arbetstider? Gillar inte !! ..

Och snö har vi fått :D inte lite heller boooom på en gång jag gillart ;D Men det var lite segt att gå med vagnen där det inte var plogat blöt om fötterna man vad gör de. Men varför vara glad det kommer ju ändå smälta bort till jul som alltid.. Men hoppas inte det.. vi får väl se...

Ska spela lite nu sen Hoppa Ner under mitt täcke!
T
johej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0