.. Du - Jag

Kryssningen var jätte mysig :)
Började med bilfärden upp till stockholm med solen på himlen, massa godis i bilen,
massa kärlek o frukt :P
Väl framme parkerade vi bilen och väntade på att få gå in, väntade ca 20 min :)
sen gick vi till hytten lämnade grejer o kollade runt på båten .Den var
helt okej fanns de man behövde , en spelmaskin :P mat o dryck :) hehe
Vi myste satt i baren o kollade på när dom uppträde, var någon show :)
Dagen efter var de avstigning i riga, vilket inte var som man förväntade sig,
dom var otrevliga och kunde inte prata engelska, och jag o robert hade lite svårt att
förstå vad pengarna var värda och så :P men det slutade bra
jag handlade ett ljus, jordgubbar, och så åt vi pizza den var jätte god
och där var servicen jätte bra :)
Var kul att se hur de såg ut i riga oxå, tog massa kort o så :)

Sen var det alla hjärtans dag och vi fixade oss och så :)
Sen var de upp att äta buffe :D mumms det var gott de !
fanns en hel del att välja mellan,.blev massa sallad för min del ;D
Sen spelade vi lite och handlade i taxfen o s v,
Sen satt vi i show baren o myste och så var de lite uppträdande och så :)
senare var det jordgubbar chips o dricka i hytten ;D Jääteee Myss :D
Sen bar de av till pappa på söndagen, där vi blev bjudna på restaurang vilket var såå Gott "!
tack tack !
jaa det var lite om de ;D Hehehe.
Älskar dig Robert !

i dag  blir de snart mat är jätte hungrig. blir fläskottlet, beasås, pommes, sen en sallad av
tomater, olika sallader, paprika mozarella ost, sen vitlöksdressing ;D mums

Oh längtar efter lillen i magen, jag tror att de kommer vara en lite pojke,
har känt på mig de hela tiden sen kan man ju göra såna där skrönor på olika sidor o alla
har det blivit pojke på :) köpte en söt nalle till lillen på kryssningen oxå :P ligger o väntar på dej <3

gud så stark kärlek är alltså, Kärleken övervinner allt!
Älskar dig robert du är mitt allt, skulle släppa allt för dig !

Nee gud jag måste ha mat i magen nu o snart kommer robert !

hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0