En Känsla av Kärlek o ilska.

Solen skiner för fullt ute, och ångest får jag. Kanske för att jag känner att skiner solen så måste jag ut,
vem vill mögla själv i sin ensamhet inne?? inte jag i alf, Robert ska ju fixa sitt avgassystem på bilen.
O vem ska man vara med då?
Fick i alf Posetiv respons från älsklingen Josefin <3 Hon ska höra av sig sen,.
Men alla andra då?
men det är ju så har man slutat festa då är det ingen som vill göra nått?
Så Det är väl så, det är väl smällan man får ta? Tydligen.
Men visst alla man träffade då och flängde runt med är ju inga som man skulle kanske villja vara med en dag som denna.  alltså det är ju Folk som man mest var med för att festa.
Men men .........

Så Var jag och Robert och lämnade katten i går . allt gick bra han var ju jätte busig och pigg när han kom hem,
inte alls så som dom sa. :P Sen var vi hos barnmorskan och lyssnade på hjärtat o så där. :)
allt var så bra <3
Sen var vi på ikea. Handlade lite saker, men blev ingen byrå vart jätte arg då den var dyrare än vad jag trodde.
men men var oxå på jysk och handlade lite grejor. men ska byta fyra stolsdynor som inte passade.
Soffkuddarna var fina i alf. :)
Sen åt vi Jätte god mat, ;D sen åkte jag till stefan som vanligt :) Trevligt Trevligt !
Vann inget och förlorade inget !

Längtar tills Sommaren då man kan vara ute och bada Dock med en stor mage i vädret ;D hhii
Längtar Så jag Och Robert kan åka på våra små utflykter som vi alltid gör, så mysigt. <3
Sen får vi göra det med lille liten oxå :)
Längtar till jag får hålla i mitt kastspö, Stå med solen i ryggen o bara känna den härliga sommar doften <3
Får se vad vi ska göra för semester i år då, hade tänkt åka husbil men dom ska troligtvis sälja den,
så det blev inget med de. Får hitta på något annat mys i stället.

Nu har jag skickat in havandeskapspapprerna i alf, Hoppas på att det går igenom, vad gör jag annars?
Det är ju skit tungt i köket, ska jag jobba Till dagen då jag ska föda eller?
Nej tack .

Tjingeling !


Kommentarer
Postat av: Hanna

Heej där! Vad bra att allt gick bra hos BM:)!!! Jag vill också ha sommar nu nu NU:D! Ska bli såååååå otroligt roligt!!!

2009-02-28 @ 22:05:29
URL: http://ahannithing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0