Onsdag.

Vaknade trött som Fan i morrse men jag kom till jobbet lagom i tid :P
Sen Väl när man slutade så var jag o Robert o handlade, mumms vi hittade en massa goda saker ;D
Men det är aldrig någe roligt att betala, suger alltid hårt i magen nen när man får höra den otäcka summan,
dock så var detta inte allt för dyrt man överlever ;D

Sen har Vi för en stund sedan moffat semla ;D
Hehe jag åt då inte upp hela, semlor är ingen hitt för mig men några tuggor o kladdande skadade inte :P
Och nu så sitter man här o känner sig uppsväld :D
Hihi stälde mig på vågen, Yes Den visade 55 :D i alf min här hemma får se på fredag mer exakt ;D

Jaha nu är man ledig fram till på måndag så skönt !
Har mkt att stå i , i morgon skall jag besöka min syster :)
Sen på fredag ska katten få sig en omgång, märkning,kastrering o vaccinering :P
Sen ikea o barnmorska !
sen helg ;D

Det nalkas förbättring. Men jag vill inte hoppas något, eller det jag gör jag och jag tror .
men det är en svår känsla som inte riktigt går att beskriva, det är sjukt jobbigt.
Jag önskar bara mest utav allt att det skall bli bra
att du står framför mig, vi håller varandra i hand och skrattar o ler o allt känns bra
du finns här , här hos mig och allt är som det ska vara !
Den dagen kommer att komma men vägen kanske är långt, men jag skall följa dig den
vägen o finnas för dig. Vi alla finns för dig!
Massa Kärlek till dig , Jag älskar dig
<3

Nu ska jag ta och lägga mig ner eller så har massa ont i min skalle :P
katten är så himla söt, helt otroligt att man kan vara så söt ,
ligger i mitt knä o kurrar o borrar sig in .






Lite trött här tror jag :) Vi äter frukost på Båten,

Min Kärlek mitt allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0