Nytt liv nya Möjligheter !


Hehe detta var ett tag sedan :P Fick det av kattis. Vi var och badade för ca två år sedan ! Sommar 07 blir de väl :P hihi
Yeehh !
Jaha vad har man gjort i dag då?
Jo jag har vart så duktig jag var ute och gick i typ två timmar jätte skönt verkligen :) Sen har jag vart hos mamma och fått mat och jag är fortfarande här:P
Väntar på att Robert ska komma o hämta mig, men han är ju seg som vanligt :P Men men så kan det vara. .
Börjar faktisk bli hungrig , som vanligt då alltså äter ju som en Häst! :P haha.

Jaha Nu är man ledig ett tag fram till den 24 tror jag, man får väl vara ute o vandra i flera timmar o ta vara på ledigheten, städa känns inte alls någe roligt Haha. !

Ja nu går man snart in i v 14 ;D tiden bara springer i väg. Hihi. . 

Funderar på om jag kanske ska gå till hm i morgon, ska nog byta linnet jag köpt :P var lite tajt !
Får väl se vad man ska göra. !


älskar Dig Robert <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0