------

jaha här sitter man en fredagkväll framför datorn, är trött och orkeslös i dag. Och alldeles ensam är jag här hemma oxå, min andra halva är ju i Norge med grabbarna, . Men jag överlever han kommmer hem på Söndag igen. .
Har träffat släkt i dag =) Massa trevligt, inte så ofta vi ses så det är alltid mysigt, fick god mat hos mamma i dag oxå! Mamma hon kan alltid laga mat hon, tänk om en annan kunde de Haha, Jaa i bland så lyckas man väl !

Det känns inge bra men ändå så gör de det, känns som jag stöter bort de, men det tär ju på mig. Och jag vet att det inte ska behövas kännas så här, Just nu känner jag bara ilska kan inte vara annat än så.
Det kommer lösa sig men kommer känslan att försvinna. Men nu är det jag som är stark och livet är inte lätt, finns många nit vägar man kommer ta i livet. Men man kan hoppas att man väljer många vinst vägar.

längtar tills på måndag, ge mig måndag nu nu Tack !

Blääää...  vad ska man hitta på nu då? är inte det minsta trött kommer bli svårt att sova i natt.  .
Fick en jätte söt barn tandborste av pappa i dag, som han inte kunde motstå när han var på affären och jag förstår honom den var så söt,=) Lillen där inne kommer inte att behöva den än på ett tag men så småningom =) sen hade han även köpt söta små nappar ! :) Hiihi . .

Kanske får med mig Min ängel ut i skogen i morgon och plocka lite blåbär och kanske göra blåbärspaj mumma vad gottt, ska i alf leka med henne hela dagen i morgon så hon får allt göra som jag vill ! Eller hur ? :)

Nu ska jag rota i skåpet och se om jag hittar något gott som jag inte tror men ialf !


Kommentarer
Postat av: Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Oj nu är det verkligen nära, Spännande att få se vad det är för en liten filur där inne va ?! :D

2009-07-10 @ 23:26:25
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0