Allt Är som en berg...

och dal bana.. . vet varken ut eller in igentligen .. , Ohh jag är så trött på den här magen kan ju inte sitta kan inte ligga allt gör ont så va fan kom ut lilla älskade. Känns som en evighet tills vi ska titta hur du har växt... Hoppas du vill komma ut innan, eller ne det hoppas jag väl inte eftersom Robert inte är hemma..... Du lilla får komma ut den 13 och vilken dag efter det som helst för då är han hemma igen. . .


Saknar dig. .

Skulle kolla på en film jag laddade ner men fan det gick ju inte, vet inte vad de vart för fel men men får väl gå och sova i stället aldeles ensam kul kul. .
Det är så jävla varmt så jag håller på att dö, det är bastu här inne säkert 50 grader :P Har takfläkt bordsfläkt fönter balkong öppet hjälper deeeeee neeeeee.. Ge mig vinter tack.

Usch är så jävla bitter just nu...
Vill bara ställa mig mitt ute i skogen och Skrika ur mig allt.. . .


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa nu är det inte lång tid kvar, vännen! Snaaaaaaart så har vi som sagt varsin liten underbar bebis här,längtar så mycket, vill att förlossningen ska dra igång nu nu nu<3!! Jadu, man blir galen på denna sommarvärme. Är nog första gången jag längtar efter lite kallare väder, jag som annars älskar sommaren, haha. Men det blir ju så otroligt varmt när man springer runt höggravid och svettas:)! Kram

2009-07-05 @ 20:12:27
URL: http://ahannithing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0