Blåbärsmuffins

Jag bara önskar att någon skulle komma och rädda mig från allt, Jag är så ledsen det gör ont i hela kroppen, jag orkar inte mera, känner mig som en myra som inte syns som inte hörs, sitter ensam i det minsta hörnet och gråter, gråter så det inte finns någon morgon dag, snoret rinner snart ser man inte mer för att ögonen svullnar. Är det ingen som hör mig? är det ingen som ser mig ? Varför blev det så här, ? vad kämpar man för?
Totalt tomt

Ska göra blåbärsmuffins nu Robert ska komma med ägg . fast vet inte om det är lite för sent kanske? eh får se


Kommentarer
Postat av: Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Men.. Varför känner du så ?! du ska ju snart få den finaste saken som finns , du ska må bra, vara världens lyckligaste, Jobbigt sådär i slutet på graviditeten men snart är det över och du har den lilla hos dig :) Tråkigt att läsa att du verkar må så dåligt :(

2009-07-20 @ 23:49:42
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: Tida

Ville bara skicka dig en KRAM! Tänk...snart är den lilla trollungen ute:) Då kanske du ser lite ljusare på livet igen......

2009-07-21 @ 09:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0