Fredag

ännu en dag, fredag i dag dagarna går rätt fort.. har vart på läkarkontroll med Kevin och allt var bra, han har gått upp i vikt o allt. Sen efter det så var vi och handlade, än så länge har man fått en sån lugn och snäll son han säger inte mkt han inte, han sovet mest o när han vill äta så gnyr han bara lite såå söt . <3 Men hans lungnhet kan ju ändras :P
Har lyckats sovit säker två timmar i dag så skönt :) Har så jävla ont i ryggen tror nog att den går av vilken sekund som helst.. =/ 

I morgon ska jag och Kevin hem till Josefin och grilla :)
Nu ska jag kolla på min son som sprätter där borta

<3


Kommentarer
Postat av: elena

Vad bra, han var jätte söt :) Nej tiden bokstavligen flyger iväg nu bara dryga 40 dagar kvar så jag kan knappt bärga mig men ska som sagt försöka hinna med en flytt innan också. Ska flytta till kungsvägen så egentligen bara snet över vägen men det ska bli otroligt skönt att få större och en nystart. Ha det bra. / Elena

2009-07-31 @ 22:54:42
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Vad härligt att allt går bra! Allt är bara bra här. Alicia blir stor tjejen på tisdag, 1 år! :O

Snart är det Kevins tur ;) kram

2009-08-01 @ 19:21:04
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sara- Alicias mamma

Ja det ska bli roligt att ha lite kalas :)

Tack så mycket! Ja det hoppas jag med att det gör :)

Går det bra att amma Lill killen då? :) kram

2009-08-02 @ 13:46:06
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0