godmorgon..

6 dagar kvar...

Nu börjar ännu en dag av väntan, oh som vi längtar efter dig bebis skrutt. Nu är det många som har sagt när dom tror du ska komma vi får väl se. Så nyfiken på hur du ser ut, tjej, pojke vem du liknar mest , osv. .
Robert tror att det blir en pojke, Jag Tror på flicka så vi får se vem som trodde bäst :) Alla man träffar tror olika så det blir spännande. . Vi vet att du mår bra i alf och det är det absolut viktigaste, allt med flödet och hjärtljudet var jätte bra ! Skönt de ! sen ska vi tillbaka på tillväxt kontroll på måndag om du inte vill komma innan förstås som jag hoppas så innerligt på.

Ska försöka att baka blåbärsmuffins i dag, hoppas jag lyckas, jag har var helt värdelös på att baka på sista tiden. Mest Robert som äter kakor och sånt oxå så hoppas att han tycker dem blir goda så är jag nöjd !

Känner mig lite gladare i dag, hoppas det håller i sig så.,

Börjar bli hungrig här, undra vad man ska äta för frukost i dag, om jag snabbt skulle göra scones kanske det är ju så gott  =) Robert sover ju fortfarande som vanligt, finns nog inge stopp på hur mycket han kan sova Hihih. .

Ta hand om er


Kommentarer
Postat av: Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Okej, Jo det är sant, har också en hel del som man inte mår så bra över men ändå är man ju världens lyckligaste för att man har honom. Åhh nästan så att det pirrar i magen på mig när man läser din bligg, hehe, Så spännande att se när,var,hur,vem,han/hon och allt det blir :) n Jo vi mår jätte bra, Han har blivit lite knasig om kvällarna nu sista dagarn abara, vill inte sova osv, Men tror det kan vara tänder på gång.. Man vet ju aldrig, de små har ju sina perioder också så..

2009-07-21 @ 21:52:44
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0