Kärlek och hat

11 dagar kvar, hoppas det är mindre än så  .  . . .

Känner mig helt nerstämd här , som en säck potatis. . Solen skiner i dag med, får se vad vi hittar på i dag då, gå ut och hoppa lite så att ungen hoppar ut, Hmm ! Haha. . Robert Sover fortfarande som vanligt =) Men snart är det slut på de när jag går in och hoppar på han hiiihi. ..  I kväll ska vi i alf hem till Jenny och Robert  :)

Utan han så är jag inte hel, utan han så finns inte allt det här,
you belong to me, and I belong to you <3

Jag tänker på er, ni finns i mina tankar hela tiden <3

Det finns mkt kärlek och hat i denna lilla värld vi lever i. var dag ser vi, Hat, ilska, besvikelse, kärlek, sorg, glädje .......
Det gäller att ta hand om varandra , tänkt på de, tänk på själv hur du vill bli behandlad då får du ofta samma respekt och kärlek tillbaka. .

Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0