Kevin.

kunde inte sova mera i dag så jag steg upp strax innan sju, både Robert och Kevin sov så sött =) men det kändes bara jobbigt att försöka sova mera. men nu ligger Kevin här ute hos mig efter lite mat.
Ah det känns helt otroligt att han är ute från min mage, Jätte konstigt samtidigt som den bästa känslan som någonsin finns <3 och inte behövde jag gå över tiden heller, han ville komma ut en dag innan beräknat , han är så lugn och snäll mammas o pappas
sötnos <3

Blir nog en tur med vagnen i dag, den måste få invigas, och jag behöver komma ut i luften, har vart inne massa dagar nu utan att ens gå ut så det kan  behövas. :)

     

Jätte besviken på att det ska vara en sån period just nu för en närstående person, det är ju nu du ska finnas och hälsa på osv. Men jag har ju levt med detta hela mitt liv så jag förvånas inte men så surt, känner hur ilskan tränger igenom i kroppen kan inte vara annat än arg. Hoppas vi Hörs snart !

Ta hand om er


Kommentarer
Postat av: Josefin

Sån sötnos det va då! :)

2009-07-29 @ 10:10:51
Postat av: elena

Grattis! till en vacker liten skapelse, Hoppas allt är bra med er? / Elena

2009-07-31 @ 11:40:21
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Stort grattis till er! Så det vart en liten gosse :) Såå fin han är!

Hoppas allt är bra med er! Kram Sara

2009-08-01 @ 07:00:53
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0