Ont Ont . .

Jaha denna väntan alltså, att vara gravid är nog den värsta längtan och väntan som finns. Nu går tiden verkligen sakta, fick så himla ont i ryggen i går =/ kan knappt resa mig det är fortfarande illa, blir så arg kan inte sova.. Vill bara att den lilla ska komma ut så man slipper denna mage alltså, kan ju inte sova och det första jag ska göra med ryggen det är knäcka sönder den totalt.
Vi var i alf på det extra ultraljudet i går och allt såg så bra ut, de hade vi förväntat oss oxå, men det är ju så att den är liten där inne, men jag är inte speciellt stor av mig själv och sådan mor sådan dotter brukar det ju heta. Mamma har fött alla vi tre under tre kilo =). när vi hade vart där så ringde hon i alf upp, och vi ska på extra kontroll igen för att kolla flödet, hon som vi träffade hade rådfrågat en läkare och eftersom det är så liten tid kvar så ville dom ha extra koll, jaa det gör väl inte oss något det är väl bra att man får veta att allt är bra där inne som vi vet att allt är. Alla vi människor är ju olika och alla bebisar oxå, vissa är stora, små , tjocka, långa ahh you name it. och våran sötnos där inne har bestämt sig för att vara liten skrutt plutt ;D  Så himla mysigt att få göra ultraljud kolla alla fingrar tår händer så spännande hon visade verkligen jätte bra denna gång. Nee nu vill vi att du ska komma ut . Vi packade även bebis väskan i går så nu är den klar här hemma i väntan på att få åka in. Lääääääääängtar <3


Känner mig jätte badsugen i dag, fast ryggen gör så jävla ont så man är som en pensionär men kan ju inte sitta här inne och ruttna i dag heller, fast det är ju inte jätte varmt för att bada men lite mys ute kanske vore nått :)
Robert ligger fortfarande och sover kl är ju halv 12 Haha han är riktig sömntuta han, ska väcka han nu för att jag vill äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0