Torsdag. .

4 Dagar kvar...

Ja ännu ingen bebis oh när ska du komma ut? , men som sagt med min tur så kommer jag gå över två veckor minst, säker mer än de oxå. .:P Men väntar man på något fantastiskt så väntar man aldrig för länge eller hur är det, Hmm jag har väntat länge nog Haha . ! Nio månaders graviditet är en plåga samtidigt som något fantastiskt, Underbar upplevelse att ha en bebis i magen se magen växa känna sparkar undra, nyfikenhet. Men desto STÖRRE plåga att vänta på dig, nu när det är så nära är varje dag som en plåga nu vill vi ha dig här, du är ju en färdig bebis så kom nu :) <3

Nu håller Robert på att fixa frukost så ska väl stänga ner här och få något i magen, Frukost kl 12 Haha.
Men jag somnade inte fören fem i morrse , Robert fyra nice.. Men det hade sina anledningar det oxå ..


Kommentarer
Postat av: Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Japp Fredde ska vara hemama med Liam då jag jobbar, se hur de går :p haha, nee man kommer väl sakna lilla tussen som tusan med tanke på att anvart hemma med honom dagligen nu, men ska änå bli skönt att få jobba lite nu när man gått hemma så länge. Åhh,, kan inte eran lilla bebis komma snart :)

2009-07-23 @ 20:41:09
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0