Fredag..

Då var det helg igen, dagaran går framåt, och jag vaggar framåt, vissa dagar känner man sig stor som en flodhäst. :) . Så här mkt har man ju aldrig någonsin vägt, :P Och varje morgon så gör man ett tappert försök att öppna garderoben men lika arg blir man varje gång för det är inte mkt man kan ha, . . Men det är inte så länge kvar nu =).
Var hos Barnmorskan i dag och allt såg så bra ut som vanligt, skönt ! =)

Vårat internet funkar inte som det ska heller, eller ahh vet inte det är väl någe knas med det trådlösa, så det funkar genom iptelefonin eller nått just nu om jag fatta det rätt sladden är jätte kort så kan inte sitta långt i från hallen typ :P fast nu har jag dragit sladdaran så jag precis kan sitta i soffan, en stor sladd herva över golvet haha ! 
 
Vi hittade väl eventuelt en spjälsäng vi ville ha i dag, blä så svårt, vi vill ju ha i samma färg som sängen, men den var gansak fin som vi hittade så det blir nog säkert den. .
Längtar till skattepengarna kommer för då har jag besämt att vi ska åka till ike och massa andra ställen, ska köpa lite sommarkläder, sen alla saker som fattas till lille bebisen =)
Det blir lite små utflykter i sommar innan bebis i stället för att vara borta långa turer, som det ser ut nu så blir det kolmården, sen midsommar en natt malingsbo i husvagn, sen förhoppningsvis en ädelfiske tur mot katrineholm :D Blir lite små dags turer att hitta på . Vi hade ju tänkt att åka i väg med husbilen typ någon vecka eller så men vi skippar det och gör mysiga små utflykter . .  men just nu verkar sommaren ha försvunnit, stackars alla som ska ta studenten i mogron om detta väder tänker hålla i sig, själv hade man ju stekande sol för fyra år sen ;). Men ner på staden ska vi oxå i morgon och trängas för att fira några studenter :P
Fy vad jag är hungrig känner jag , kurrar i magen utav bara den, men jag orkar inte äta något innan vi ska äta middag, blir kött och pommes och en god sallad mumms massa gottttt !!!


en bild från v.28 . Nu är man i v 33. .
Nu ska jag spela lite som vanligt :) Nörd på worlbattle haha  :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0