Måndag. . .

Vilken natt, vaknade första gången av att Robert flög upp ur sängen, Magsjuk? Han både spydde och sket Stackarn, så höll det på hela natten ända in på morgonen. Men nu mår han mycket bättre säger han, så kanske inte är magsjuka men det brukar ju gå över ganska snabbt kanske, hmm Ja. vi var i alf hos barnmorskan kl 11 i dag allt såg väl bra ut  förutom att vi måste göra ett extra UL på sjukhuset för att magen inte hade växt något. kommer antagligen inte att vara någon fara men kolla för att vara på den säkra sidan. Haha och jag vet ju att vi inte kommer kunna hålla oss från att fråga vad de är för kön på den lilla, I alf inte Robert han är mer nyfiken än vad jag är :P Hehe. . Så får väl se om vi får veta om det är en pojke eller flicka =) . annars så är det ju inte så länge kvar, men man dör ju av längtan väntan, men går liksom bara och vaggar fram och väntar på att något skall hända. Men allt är köpt och klart för att den lilla ska komma i alf, fyndade en bärsele och lite små saker hos en som hade lagt ut de på blocket. Jätte bra !

har fått det gansak så fint på balkongen =) åt där ute i dag , har fått två blommlådor av Roberts mamma med massa fina blommor i , hon är go hon =) Sen fick vi även låna ett bord och två stolar så nu kan man allt sitta där ute, men mina tomatplantor finner jag ingen plats för då dem måste ha sol hmm, men dem växer ialf så vem vet det kanske hinner komma några goda tomater fortsätter det att vara så här dö varmt så trivs dom ju. Det är mer jag som inte trivs i denna hetta, visst vill ha sol men usch det är lite väl varmt för mig det här, men det är väl påfrästande att ha en stor mage oxå, och ligga på stranden är inte så kul då man inte kan steka magen samt att det inte går att ligga på så många olika sätt. Längtar som sjutton efter att få kunna ligga på mage igen.

har hunnit blivit bränd i alf, men det börjar lägga sig nu, vi var på julita gård där dom hade marknad/trädgårdsdag eller vad man ska säga. Och under den tiden vi gick där fick man en ful bränna runt halsen typ haha :') Jag är ju super känslig mot solen oxå så måste smörja in mig bara man går ut genom dörren igentligen, ingen brun hud här inte, medans min sambo är brun som en pepparkaka lite fusk =( Hoppas på att våan lilla ärver Roberts pigment =).

Har hittat ett hus som är till uthyres som jag bara ska ha, har inte sett det dock men det lät as bra och inte allt för dyrt hoppas på att dem tycker om oss och att vi kan få titta på de. Vill ut på landet dör av att bo i lägenhet uppvuxen på riktiga landet och det är där man trivs som bäst, bland djur och natur. Fick jag som jag ville skulle jag vilja ha en hel gård, men jag får nöja mig med Häst, hund och katt så länge , men slinker säker dit ett  får eller gris eller nått sånt hihii =) Men som sagt det ska finnas tid och pengar till sådant oxå. ! Men jag har bestämt att jag ska vinna någon miljon på min tia lott jag har i plånboken Lycka till till mig  Hahaha !! 

Trevlig  Sommar till er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0