Musik. .

Hårdrock på hög volym från grannen är det man får lyssna på just nu, hör knappt tven men tittar ändå inte på den så. Dom har väl någon dunder fest, fast det händer inte så ofta att det spelas musik så man får ha tålamod och i dag så är det ju en speciell dag för alla studenter, verkar som om alla festar i denna stad i dag, till och med grabbaran grus som jag ska hämta sen i kväll, hoppas inte att det inte blir allt för sent bra. Men men än så länge är ju jag uppe, har inte vart hemma så länge heller. Ont i ryggen som sjutton har jag, kan ju inte ens sova Puuuhh.  .. .
Katten har fått någe jädra spel, han far o flyger som en raket fram och tillbaka , massa söt :) ångrar att jag köpte dem där korta mysbyxorna på hm men nu har jag slitit bort den där prislappen så smart va? , Hmm så nu får jag ha dem oavsett.
Nee om man kanske skulle ta och lägga sig ner en stund eller så i hårdrocks musiken .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0