Rabarbersaft

Vad är det för fel på vädret, hmm Inte kul alls det kan vara mulet men inte regna. Men trots att det regnade så åkte jag och Robert till vilsta marknaden, shit det var så lerigt och vatten över allt, men vi tog oss igenom och handlade lite grejor i alf :) sen till coop och handlade lite där med.

I går så var vi hos min moster som bor i järna hon hade fyllt år, var där hela dagen och fick med oss en massa rabarber hem så jag funderar nu på att göra rabarbersaft om man nu lyckas med de :P Var även på hem ljuva hem som ligger i lilla järna och jag fick med mig hem lite mys kläder, det är väl det som sitter bäst på min miss anpassad kropp :) haha. Vill inte ha den här magen längre vill kunna ha figursydda fina kläder som förr, trött på detta nu :P . Men det är inte så längt kvar så kämpar på . 

Jag Tror att det får bli någon slags kycklingwok i dag ?, Ska titta vad man kan hitta i skåpen om det finns någe gott att ha. Gör väl någe häxwok hihi ! Nu ska jag ta mig ut till köket och se om man kanske kan göra saft . =) Tjiiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0