Söndag. .. . .

Söndag har det hunnit bli , känns som dagarna går ganska så snabbt nu, men det är väl för att man haft har mkt att göra :) Skönt. ! Midsommaren är över och den spenderades även detta år i malingsbo hos Roberts föräldrar och släkt, dem sover i husvagna där uppe på campingen, blev god mat och massa alkohol dock inte för mig då da:P Sen har dom en pub där oxå, men jag och Robert blev inte så långvariga där, men trevligt var de som vanligt =) .
Vill att bebis ska komma ut nu nu nu nu, vill inte ha dig här inne längre :P haha magen är bara i vägen och läängtan är så stor vill se hur du ser ut, vem du kan vara för en liten än.  På torsdag ska dem sista grejerna till bebis handlas i alf, Ska åka och köpa spjälsängen , madrass och ska nog även köpa bärsele och bröspump då , visst sen är det väl några små saker som fattas men inget som är akut endå, men det är ju så man vill ha allt, och att allt ska vara klart. Mamma var här och hämtade datorn hon köpte av Robert och fikade lite. Även jag fick pengar :D Tack mamma !! hon bidrog till lite bebis handlande :) ,. Kan behövas pengar det går åt, puuhh. . Men man har ju slösat en hel del på sista tiden, men skönt att kunna unna sig lite saker nu och bara känna att man kan slösa nu innan bebis kommer till stora världen. Så i morgon så ska kanske jag och Robert åka till kolmården hihi Mys kolla på massa djur och bara vara och mysa :D  OCh i dag blir det även massa mys vi ska iväg och fiska nu och ta med oss lite grejer och grilla , skönt att få komma ut. =) jag och naturen is the shit Hahah !

Ha en trevlig söndag alla !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0