tisdag . . .

Vi frågade aldrig vad det skulle bli för en liten bebis . Det bara inte vart så, men det var så kul att få se den lilla =). Men det kommer ju bli en liten bebis men det hade jag trott hela tiden, jag är inte spec stor själv och alla mina syskon iklusive mig har varit små när vi föddes, så jag brås på mor min. Hon sa att går jag fullt ut så tippade hon på att den skulle ligga på 3kg inte mer.  Den vägde nu när vi var där ca 2200 Hiihi. .
Så köpte vi en söt bebis bok i dag på bokia (mitt försa år, en sån bok) robert har haft en presentkort där i från som han inte använt men nu efter 7 år kom det till användning lika bra att utnyttja då ju, bara tre år kvar annars det håller i 10 år :P Haha. Har även inhandlat present nu åt min syster lite små skit saker fick duga så =). Får se om lillen kommer ut denna månad i så fall blir det tre födelsedagar i familjen, Robert Kattis och bebis :P

Har även hunnit blivit så arg och besviken i dag oxå såååå Kul. . . .

Måste tilllägga att jag sitter på balkongen just nu det är så skönt, gjorde mig en tallrik med mat och satte mig här med datorn oxå. =) Massa mysigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0