... Gråter Floder...

Helt underbart här sitter man hemma och gråter som fan, känns helt underbart bra =/ Blev så himla ledsen när du skrev så om mig, men hade i alf robert som tröstade mig han förstår i alf. Att det ens kunde gå så långt, bästaste vännen o du skyller allt på mig? men det är väl som vanligt att det är jag som är k
nstig de är mig de är fel på ? som VANLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!! De enda man vill det är att få träffa sina vänner ha roligt få lite stöd o allt. Men tamefan alla är ju skit just nu, ingen bryr ju sig ett skit, det finns bara en vän o kommer alltid bara att finnas en som alltid finns o bryr sig o du vet vem du är <3 Du är guld dig kan man alltid lite på du finns där jämt. Det är fan inte kul att behöva jaga sina vänner. Synd att det skulle sluta så här mellan dig om mig om de nu gör det, men det är fan inte jag som gjort fel, det är inte fel att vilja ses o det är fan inte fel att bli ledsen o besviken att du aldrig har tid o det är inte fel att bli ledsen när du bestämt med mig men sen inte hör av dig att det inte går o sen säger en ny dag o inte hör av dig. ?
Så säg mig nägon är det fel då eller??
.........................................................................
..................................................
..................................

Less på den där polen oxå, min sida är så jävla konstig, o jag har sovit så dåligt i natt somnade hårt runt 5 på morgonen kanske o då hörde jag inte att jag fått mess om att jobba i dag kl 6:45 hade jag tydligen fått mess, ( om att jobba 9-17)men hörde ju fan inte. men sen ringer dom kvart över åtta, och väkte mig :S Det som stör mig är att om dom ändå ska ringa så kunde dom fan ha ringt när dom skickade mess så man hade haft tid på sig att tänka, fixa bil eller kanske ta bussen. men allt de var ju försent.  Jaja va fan. .

Usch vilken idiot dag de känns att vara, Inte fick jag vara med josefin heller :P men vi ska ju ses sen o kanske hitta på mys i helgen i min för liten bikini provade i dag haha tuttaran åker ju ur :D men men haha man får väl visa hela skönheten för alla . hinner ju inte köpa ny nu endåså., får duga får gå o dra lite o vara under vattnet :) hihi
dagen har endå varit bra för att jag har en sån underbar pojkvän att pussa på , han gör en glad hela tiden, Vi var nyss och handlade smör, vetemjöl och mjölk o lite frukt slank ner oxå . Jag ska baka BULLAR :D
har även bröd på jäsning, ska göra pan rich o degen ska stå i 4 timmar hoppas att det blir bra :P

Lill Ungen i magen rör sig hela tiden :) jag vill titta på den men de går inte ! Haha , jag kan inte vänta längre är helt tokig här hemma haha. asså har ju skaffat lite kläder o går o håller o tittar på dem hela tiden , haha Robert skratta åt mig i går helt tokig. Sen så har vi köpt täcke o kudde på ikea, har tjatat om att öppna dem alltså bara plasten haha men robert tycker att det skulle ta för stor plats om jag inte fick tillbaka dem de är ju vakunförpackat :P Men jag vill ju bara kolla o du vet dona titta o vekla ut, hah så jag gjorde de :P o jag fick tillbka de nästan :) skadad som man är :P Är så otålig o den här väntan på lillen tar kål på mig alltså :P Kom till mig, komsi komsi :D Fick en jätte söt björn dräkt av Syster eller vad man ska kalla de, en jacka o ett par byxor i brunt ludd grej :P så söt  :). hihi

Nee nu ska jag gå och baka mina bullar och inte gråta något mera.. O vara glad för dem jag har mig nära ni andra kan ta o pissa på er.

Puss o hej lingon fejs ! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Heeej där:D. Jadu, har också märkt att vänner inte växer på träd numera.Vissa vänner man trodde sig ha, har numera dragit sig undan. Men du, då är det ju ändå inga riktiga vänner, eller hur? Fokusera på dom som står dig närmast och som får dig att må bra ist,dom som betyder mest!:)

Åhh jag har sett en sån där björndräkt till bebis, och den är sååå himla söt!! Har redan köpt en massa barnkläder, det är ju så otroligt roligt. Läääängtar, Nu vill vi ha SOMMAR:):)!! kraaaaaam

2009-03-11 @ 11:44:12
URL: http://ahannithing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0