Hungrig..

Jaa jag är hungrig, väntar på att Robert ska komma hem . Skulle ha hämtat han men nee nu ska han få skjuts o då kommer det ta ännu längre tid suck o stön. Men men jag överlever nog tills han kommer. fast maten är ju inte lagad men han ska få göra den :D hihi.. Väntar på att ingmarie ska komma ut på den där spel sidan så vi kan spela yatzy hehe.
Yes så vad har hänt?? Joo det är jätte fint väder som det var i går oxå. :) Våren är kommer tralla lla lllllaaaa:;D
Såå i går såå var jag o robert en bit mot västerås jag hade fått för mig att jag ville kolla på ett ställe där min farmor o farfar bodde för ca 10 år sen, vi var där jämt då som små o jag minns de så väl, det var så mysigt o så fint. :) så jag och robert tog bilen o åkte i väg . Hhahahaha o ni tror att jag minns ??? haha nej det blev en två tre leriga små vägar, det var guppigt assltså bilen såg ut som ett helvete o kissnödigt vart jag av alla gubb de tryckte på satan alltså. haha Roberts miner var inte fina när vi åkte på dessa väget. Typ komentar: du kan ju glömma att vi ska flytta ut på sånt här "landet" ( HAHA då vi alltså ska köpa hus på landet senare jag är en riktig bond tös jag.)  haha men i alf, vi åkte på en väg som jag trode var rätt två gånger. men hahah vi blev förföljda av en gubbe ahh ni vet dom har koll på allt o alla i trakten så kommer det en okänd bil ja då anas de ju:P hha gubben klev ur ja de var ju vi oxå tvungna att göra då. PINSamt ! Hehe men jag förklarade att jag ville titta på min farmor o farfars gamla ställe där man vart som liten. O ja minsann gamle gubben visste vilka min farmor o farfar var :D Hehe Så vi fick lite hjälp om vart de var , O den vägen va ju inte att leka med haha gupp studs ja helt sinnes bilen skitig som in i hå vete :D Vi kom fram i alf, vi kollade ju bara en snabbis hur de såg ut nu det är ju någonsom bor där då vill man ju inte direkt kliva ur o så där det är ju lite pnsamt, men det såg ut som man minndes det :D Skoj !
Jaha o vet ni vad vi gjorde sen då? Hha bilen bärde tydligen av till elgiganten o ja där köpte vi tydligen en tv :D så nu har vi en svart 42 tums tv här i vardagsrummet jajemen :P Något vi sagt att vi inte skulle köpa men de vart så i alf. Det blir bra bra !!

JAg bokstavligen hatar den där jävla äckliga  idiot poooolen så in åt hå vete . ahhhhh.. ! Dom kan ju ta sig så långt upp i röva så det inte finns ! alltså man ska ju få jobba 13 dagar i rad med nån jävla så kallad vecko vila ? och dom behövde folk nu i måndags tisdags på jobbet o dom sa inget till mig för att jag skull jobba för mkt då?????????? ska jobba onsdag till tisdag vilket är sju dagar, så jag fattar inte men jag ringde till dom o hon sa att deras jävla system slår i från, men jag har ju varit ledig i 36 timmar nu innan onsdag jobbade ju inte i helgen så vad är problemet? kan fatta efter för att då är jag bara ledig en dag men dom kan ju ta sig nånstans  dom har ju lagt in sina vecko grejer eller vad dom säger onsdag till onsdag. vart så arg på den där tanten o arg på hela deras system jag skiter i om det är nytt dom kan ju inte öppna nått som dom gör halvdant o fel på??? eller ? Nee fy fan Snart slipper jag dom tack o lov för de för jag är inte glad på dom. !

Nee nu ska jag spela lite .
Tjingeling pling


Kommentarer
Postat av: Tida

Heeeej Flåsa!!!



Haha....nu hittade jag dig allt!!



Kram :)

2009-03-18 @ 18:32:08
URL: http://rasocker.blogg.se/
Postat av: Tida

Du trodde att du kunde gömma dig för mig........men ICKE!!! Jag hittar dig alltid lilla Flåsa :)

Kram

2009-03-18 @ 18:43:16
URL: http://rasocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0